سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه ساز چیست؟

فروشگاه ساز چیست؟

از آن‌جایی که در دنیای مدرن اینترنت و تکنولوژی به سر می‌بریم برای کسب و کار خود نیاز به طراحی وب سایت‌هایی داریم تا برای افراد به راحتی به ارائه خدمات خود بپردازیم توجه کنید که اگر به فروش محصولاتی می‌پردازید حتما وجود یک طراحی سایت فروشگاهی و فروشگاه ساز برای شما جزو ضروریات می‌باشد. فروشگاه ساز در واقع مانند مغازه‌ای می‌باشد که 24 ساعته در اختیار عموم افراد قرار می‌گیرد.
فروشگاه سازها به دو دسته متن باز و اشتراکی دسته بندی می‌شوند که در دسته متن باز یعنی امکان دسترسی به کدهای آن وجود دارد و می‌توان هر تغییراتی که در ظاهر و باطن طراحی سایت مناسب بود انجام داد. در دسته دیگر فروشگاه سازها که اشتراکی (SAAS) می‌باشد در این سرویس هم مانند متن باز می‌باشد اما با این تفاوت که امکان دسترسی به کدهای آن وجود ندارد و از طریق شرکت‌های ارائه دهنده به خرید محصول بپردازید.

 مزایای فروشگاه ساز

فروشگاه ساز برای هر کسب و کاری از مزایای بالایی برخوردار می‌باشد از جمله: همه کارها به راحتی پیش می‌رود در هر زمان و مکانی بدون هیچ محدودیتی حتی در روزهای تعطیل و هر ساعت از شبانه روز در دسترس می‌باشد. بر خلاف فروشگاه‌های سنتی، هیچ محدودیتی برای نمایش محصولات ندارد و می‌توانید هر تعداد محصولی که خواستید را در دید کاربران قرار دهید. به علاوه در وقت و هزینه خود صرفه جویی می‌کنید همچنین بدون طی کردن مسیر و ماندن در ترافیک‌های سنگین و غیرقابل تحمل می‌توانید به راحتی محصول خود را جلوی درب منزل و یا محل کار دریافت کنید

طراحی سایت

ویژگی‌های فروشگاه ساز حرفه‌ای

اگر می‌خواهید یک فروشگاه ساز حرفه‌ای داشته باشید اما نمیدا‌نید که باید چه خصوصیاتی را داشته باشد با ما همراه باشید تا ویژگی‌های فروشگاه ساز حرفه‌ای را برای شما معرفی کنیم
کوپن تخفیف: مشتریان و کاربران تخفیف‌ها را دوست دارند و اگر آن را در طراحی سایت شما مشاهده کنند بسیار هیجان زده می‌شوند بنابراین شما هم می‌توانید با قرار دادن کوپن تخفیف مشتریان خود را همیشه راضی نگه دارید می‌توانید با خلاقیت‌هایی نسبت به خریدشان تخفیف‌هایی را قائل شوید و آن2ها را از خریدشان خشنود کنید. گزارش گیری دقیق: یکی دیگر از امکاناتی که هر فروشگاه ساز باید داشته باشد وجود بخش گزارش گیری دقیق می‌باشد یعنی صاحب فروشگاه ساز باید هر چند وقت یک بار ماهانه، هفتگی و یا حتی روزانه اقدام به گزارش گیری کنند و ورود افراد به فروشگاه ساز و خرید و بازدید از محصولات مورد علاقه آن‌ها را تحلیل و بررسی کنید که این مورد کمک بسیاری به شما خواهد کرد.
جستجوی محصولات: برخی افراد زمان کافی و حوصله‌ای برای گشتن و زیر و رو کردن طراحی سایت و فروشگاه ساز را ندارند به علاوه دوست دارند به راحتی به محصول مورد نظر خود برسند بنابراین شما با قرار دادن بخش جستجو می‌توانید به آن@ها کمک کنید تا با وارد کدن نام محصول به بخش مد نظرشان دسترسی پیدا کنند.
دسته بندی محصولات: یکی از مهمترین مواردی که باید در فروشگاه ساز خود به آن توجه کنید دسته بندی صحیح محصولات می‌باشد تا کاربرانی که وارد سایت شما می‌شوند به راحتی به بخش مورد نظر رفته و به محصولی که می‌خواهند دسترسی داشته باشند.
مقایسه محصولات: این بخش نیز در نظر کاربران مورد بسیار ویژه‌ای می‌باشد که به افراد کمک می‌کند تا بین محصولاتی که شک دارند به راحتی با خواندن مواردی که به مقایسه پرداخته شده است یکی را انتخاب کنند.
بخش نظرات کاربران: بخش نظرات کاربران باعث می‌شود تا تجربیات خود را در آن قرار دهند و نظرات خود را از خریدی که انجام داده‌اند در اختیار سایر افراد قرار دهند بنابراین این مورد نیز به افراد بسیار کمک میکند تا در خرید خود به چه نکاتی توجه کنند.
نمایش در موبایل و تبلت ( ریسپانسیو ): بسیاری از کاربران دیگر کمتر از کامپیوتر برای جستجوهای خود استفاده می‌کنند معمولا از موبایل و تبلت‌های خود برای این کار استفاده می‌کنند که نمایش صحیح فروشگاه ساز در قالب موبایل و تبلت یک موضوع مهم دیگر می‌باشد.
وجود درگاه بانگی معتبر: با افزایش هکرها و خالی کردن حساب افراد باعث می‌شود تا کاربران به هر درگاه بانکی اعتماد نکنند بنابراین اگر شما از درگاه معتبری در طراحی وب سایت خود استفاده کنید باعث می‌شود تا اعتماد کاربران را جلب کرده و خیالشان را از خرید اینترنتی راحت کنید.
وجود قالب مناسب: وجود قالب مناسب یکی دیگر از ویژگی‌های فروشگاه ساز می‌باشد که هر چقدر از تنوع بالایی برخوردار باشد به افزایش فروش و جذب بیش‌تر مشتریان خود کمک کرده‌اید.
پیگیری سفارش‌ها: یکی دیگر از مهمترین بخش‌های یک فروشگاه ساز وجود بخش پیگیری سفارش‌ها به هر نحوی می‌باشد برای مثال اگر مشتری شما اقدام به خریدی کرد حتما باید از طریق پیامک، ایمیل و... به اطلاع آن‌ها برسانید که خرید آن‌ها با موفقیت انجام شده تا خیال کاربرانتان راحت باشد.